نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل راهبردهای تامین مالی کسب‌وکارهای نوپا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 45-64]
  • آذر، عادل پیشایندها و پسایندهای نوسازی راهبردی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 103-122]
  • آرمان، مانی ارزیابی وضعیت اقیانوس آبی نظام برنامه‌ریزی راهبردی سازمان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 269-285]
  • آسمان نسب، بهزاد مدیریت دانایی در مسیر آینده [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 221-235]
  • آقابابایی، حمزه ارائه یک رویکرد نوین برای ارزیابی استراتژی‌های سازمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 205-219]
  • آقاجانی، حسنعلی راهبردهای تامین مالی کسب‌وکارهای نوپا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 45-64]
  • آقا علیخانی، محسن تحلیل چند سطحی راهبردهای رسانه اجتماعی با منظومه عملکرد شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 19-36]

ا

  • ابراهمیم زاده، مهدی سناریو نویسی راه‌کارهای بهبود رتبه ایران در شاخص سهولت انجام کسب و کار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 189-203]
  • ابراهیمی، مهدی موانع اجرای راهبرد در سازمان‌های فرهنگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 103-116]
  • ابویی اردکان، محمد تدوین راهبرد‏ سناریوی بانکداری الکترونیک [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 1-22]
  • احسانی، امیر طراحی مدل آوای سازمانی در سازمان‌های دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 71-85]
  • احمدی، علیرضا تبیین الگوی رشد کیفی انسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 225-248]
  • احمدی، فریدون طراحی و تدوین نقشه راه استراتژیک توسعه شهروند شرکتی در واحدهای تولیدی ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 85-101]
  • احمدی، کیومرث فهم پدیدۀ شایستگی شغلی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 249-268]
  • احمدی، محمد ارایه مدل تصمیم به صادرات در صنعت فولاد [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 191-205]
  • اخوان خرازیان، مریم تحلیل چند سطحی راهبردهای رسانه اجتماعی با منظومه عملکرد شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 19-36]
  • اردو، فاطمه نقد فرهنگ ناب آموزش عالی از منظرفرهنگ سازمانی شایسته‌محور [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 1-21]
  • ارشادی، محمدمهدی راهبردهای توسعه علوم و فناوری‌های حیاتی در کشور ایران [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 37-57]
  • اسدالله، مهسا طراحی مدل کسب‌وکار بانکداری باز در پرتوی نوآوری باز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 245-268]
  • اسلامی، قاسم کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 1-18]
  • اصغری زاده، عزت اله الگوی هماهنگ‏سازی زنجیره تأمین خدمات [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 63-78]
  • اعتمادیان، سجاد مدل کنترل راهبردی گمرک جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 276-299]
  • اعظمی، محسن طراحی و تدوین نقشه راه استراتژیک توسعه شهروند شرکتی در واحدهای تولیدی ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 85-101]
  • الفی، بهمن تبیین و تحلیل ضمانت در اسناد تجاری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 157-172]
  • امیری، مجتبی تبیین الگوی رشد کیفی انسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 225-248]
  • امیری، یاسر سطح‌بندی ساختاری اهداف استراتژیک در شرکت فولاد آلیاژی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 205-224]
  • ایرج پور، علیرضا مدل راهبردی شبکه‌سازی فرآیند تولید، ذخیره‌سازی و بهینه توزیع [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 209-227]

ب

  • باشکوه، مظفر تبیین و تحلیل ضمانت در اسناد تجاری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 157-172]
  • باقری، روح اله کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 1-18]
  • بایرام زاده، سونا تدوین راهبرد‏ سناریوی بانکداری الکترونیک [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 1-22]
  • بهنامیان، جواد تدوین استراتژی ارتقای بهره‌وری سازمان‌های دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-138]
  • بیگی فیروزی، الله یار تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
  • بیگی فیروزی، الله یار سناریو نویسی راه‌کارهای بهبود رتبه ایران در شاخص سهولت انجام کسب و کار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 189-203]

پ

  • پاداش، حمید سناریو نویسی راه‌کارهای بهبود رتبه ایران در شاخص سهولت انجام کسب و کار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 189-203]
  • پرهیزگار، محمد مهدی مدل کنترل راهبردی گمرک جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 276-299]
  • پریشانی، علی نقشه‌برداری نظام‌مند از مطالعات شبکه‌های کسب‌وکار [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 189-207]
  • پورکریمی، جواد نقد فرهنگ ناب آموزش عالی از منظرفرهنگ سازمانی شایسته‌محور [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 1-21]
  • پورکریمی، جواد ادراک ذی‌نفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفه‌های آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]

ت

  • تابناک، معصومه تبیین نقش بازی‌وارسازی در سنجش تفکر سیستمی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 119-138]
  • ترابی، اویس الگوی مدیریت عملکرد راهبردی در سازمان‌های بزرگ مهندسی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 23-43]
  • تقوا، محمدرضا الگوی راهبردهای پرورش مدیران ارشد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 25-48]
  • تلافی داریانی، مجتبی شناسایی ساختار دانشی، و روند پژوهشی با مدل‌سازی موضوعی حوزه قابلیت‌های پویا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 161-180]
  • تولایی، روح اله الگوی مدیریت عملکرد راهبردی در سازمان‌های بزرگ مهندسی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 23-43]

ث

  • ثانوی فرد، رسول طراحی مدل کسب‌وکار بانکداری باز در پرتوی نوآوری باز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 245-268]
  • ثانوی فرد، رسول ارایه مدل تصمیم به صادرات در صنعت فولاد [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 191-205]

ج

  • جلالیون، مهدی ارزیابی وضعیت اقیانوس آبی نظام برنامه‌ریزی راهبردی سازمان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 269-285]
  • جلیل، رضا الگوی هماهنگ‏سازی زنجیره تأمین خدمات [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 63-78]
  • جوادی، محمد امکان‌سنجی پیاده‌سازی هم‌پیمانی راهبردی در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 41-61]

ح

  • حاجی پور، بهمن نقشه‌برداری نظام‌مند از مطالعات شبکه‌های کسب‌وکار [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 189-207]
  • حاجی پور، بهمن شناسایی و طراحی الگوی پیکربندی بازاریابی یکپارچه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 79-111]
  • حجازی، سمانه سادات ادراک ذی‌نفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفه‌های آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
  • حسن پور، حسین راهبردهای توسعه علوم و فناوری‌های حیاتی در کشور ایران [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 37-57]
  • حسن زاده، نصراله شناسایی و طراحی الگوی پیکربندی بازاریابی یکپارچه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 79-111]
  • حسین پور، داود سناریوهای آینده‌ی مشارکت عمومی در خط‌مشی‌گذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
  • حسینی، سید محمود نقشه‌برداری نظام‌مند از مطالعات شبکه‌های کسب‌وکار [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 189-207]
  • حسینی، سید یعقوب تبیین نقش بازی‌وارسازی در سنجش تفکر سیستمی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 119-138]
  • حسینی، سید یعقوب ارزیابی وضعیت اقیانوس آبی نظام برنامه‌ریزی راهبردی سازمان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 269-285]
  • حسینی بامکان، سید مجتبی تبیین راهبردهای مراکز رشد دانشگاهی به منظور جهش تولید [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 139-156]
  • حقیقت منفرد، جلال سیاست‌گذاری نگهداری و تعمیرات پیشگویانه در مراکز فرآوری نفت و گاز [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 65-83]
  • حقیقی کفاش، مهدی طراحی مدل اجرای راهبرد در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 23-40]
  • حمیدزاده اربابی، علیرضا تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا تبیین الگوی توسعه رویکرد استاد-شاگردی در تسهیم دانش ضمنی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 87-113]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا تبیین الگوی رشد کیفی انسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 225-248]
  • حمیدی زاده، علی طراحی مدل کسب‌وکار بانکداری باز در پرتوی نوآوری باز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 245-268]
  • حمیدی زاده، علی ارایه مدل تصمیم به صادرات در صنعت فولاد [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 191-205]
  • حمیدی زاده، محمّدرضا شناسایی و طراحی الگوی پیکربندی بازاریابی یکپارچه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 79-111]
  • حیدری، علی شناسایی ساختار دانشی، و روند پژوهشی با مدل‌سازی موضوعی حوزه قابلیت‌های پویا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 161-180]

خ

  • خاشعی، وحید طراحی مدل اجرای راهبرد در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 23-40]
  • خاقانی، عین الله طراحی مدل آوای سازمانی در سازمان‌های دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 71-85]
  • خداپناه، بهمن سناریو نویسی راه‌کارهای بهبود رتبه ایران در شاخص سهولت انجام کسب و کار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 189-203]
  • خسروی، محمد طراحی الگوی پیاده‌سازی سرمایه فکری در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 113-136]
  • خلیل‌نژاد، شهرام موانع اجرای راهبرد در سازمان‌های فرهنگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 103-116]
  • خلیل‌نژاد، شهرام طراحی مدل اجرای راهبرد در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 23-40]
  • خورشیدی، غلامحسین نقشه‌برداری نظام‌مند از مطالعات شبکه‌های کسب‌وکار [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 189-207]

د

  • دانشفرد، کرم اله آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های محلی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 251-275]
  • دهقانان، حامد طراحی الگوی پیاده‌سازی سرمایه فکری در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 113-136]
  • دهقانی، رامین الگوی راهبردهای پرورش مدیران ارشد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 25-48]
  • دهقانی، فاطمه ادراک ذی‌نفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفه‌های آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]

ذ

  • ذاکرصالحی، غلامرضا نقد فرهنگ ناب آموزش عالی از منظرفرهنگ سازمانی شایسته‌محور [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 1-21]

ر

  • رحمدل، ناصر الگوی جامعه‌دانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 269-288]
  • رحیم پور، مهین راهبردهای تامین مالی کسب‌وکارهای نوپا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 45-64]
  • رسته، عاطفه تصمیم‌گیری راهبردی پایدار سازمانی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 169-189]
  • رضایی دولت آبادی، حسین تدوین مقیاس هویت ملی مصرف‌کننده در مصرف کالای داخلی: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 145-168]
  • رهبر، عباسعلی سناریوهای آینده‌ی مشارکت عمومی در خط‌مشی‌گذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]

ز

  • زارع، جواد برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 173-187]
  • زارعی، عظیم ارائه یک رویکرد نوین برای ارزیابی استراتژی‌های سازمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 205-219]
  • زارعی، قاسم تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]

س

  • ساعدی، عبداله تحلیل اثر سرمایه اطلاعاتی در بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجیگری فرصت‌شناسی منابع انسانی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 83-102]
  • سبحانی فرد، یاسر ارتقای اعتماد به مواد غذایی ارگانیک با الگوسازی بسته‌بندی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 137-153]
  • سپهوند، رضا تحلیل اثر سرمایه اطلاعاتی در بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجیگری فرصت‌شناسی منابع انسانی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 83-102]
  • سپهوند، رضا پیشایندها و پسایندهای نوسازی راهبردی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 103-122]
  • سربی، سامان سیاست‌گذاری نگهداری و تعمیرات پیشگویانه در مراکز فرآوری نفت و گاز [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 65-83]
  • سلطان محمدی، ندا تدوین راهبرد‏ سناریوی بانکداری الکترونیک [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 1-22]
  • سلطانی، مرتضی پشایندهای شکل‌گیری روابط هم‌رقابتی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 123-143]
  • سلیمان زاده، الهه تبیین الگوی توسعه رویکرد استاد-شاگردی در تسهیم دانش ضمنی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 87-113]
  • سلیمانی، مریم تصمیم‌گیری راهبردی پایدار سازمانی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 169-189]
  • سمنانی، داریوش راهبردهای توسعه صنعت نساجی پیشرفته ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 141-159]
  • سهرابی، زهرا سناریوهای راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 301-319]
  • سوکی، بهزاد آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های محلی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 251-275]
  • سیدنقوی، میرعلی طراحی الگوی پیاده‌سازی سرمایه فکری در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 113-136]

ش

  • شکرریز، جواد الگوی بدبینی سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 155-187]
  • شکوه یار، سجاد سیاست‌گذاری نگهداری و تعمیرات پیشگویانه در مراکز فرآوری نفت و گاز [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 65-83]
  • شهبازی، پرهام موانع اجرای راهبرد در سازمان‌های فرهنگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 103-116]
  • شیخ حسنی، محمود مدل راهبردی شبکه‌سازی فرآیند تولید، ذخیره‌سازی و بهینه توزیع [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 209-227]
  • شیرویه پور، شهریار تأثیرات آینده‌نگاری راهبردی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش یادگیری سازمانی و خلق ارزش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 49-64]

ص

  • صاحب الداری، مینو پشایندهای شکل‌گیری روابط هم‌رقابتی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 123-143]
  • صادقی، فرزانه تاثیر منطقه گرایی بر گردشگری سلامت در کشورهای مسلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 59-70]
  • صفاری دربرزی، علی راهبرد‌های اثر شلاقی در زنجیره‌های تأمین حلقه بسته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 207-223]
  • صفری، آذر تاثیر منطقه گرایی بر گردشگری سلامت در کشورهای مسلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 59-70]
  • صفری، علی الگوی بدبینی سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 155-187]
  • صلواتی، عادل فهم پدیدۀ شایستگی شغلی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 249-268]
  • صیاف، لادن طراحی مدل اجرای راهبرد در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 23-40]

ض

  • ضیائیان، مهران راهبرد‌های اثر شلاقی در زنجیره‌های تأمین حلقه بسته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 207-223]
  • ضیائیان، مهران تبیین راهبردهای مراکز رشد دانشگاهی به منظور جهش تولید [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 139-156]
  • ضیائیان، میلاد تبیین راهبردهای مراکز رشد دانشگاهی به منظور جهش تولید [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 139-156]

ط

ع

  • عبادی، سید وحید راهبردهای توسعه صنعت نساجی پیشرفته ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 141-159]
  • عسگرنژاد نوری، باقر تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
  • علیان نژادی، محمد ارتقای اعتماد به مواد غذایی ارگانیک با الگوسازی بسته‌بندی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 137-153]
  • علی‌محمدی، مهدی تدوین استراتژی ارتقای بهره‌وری سازمان‌های دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-138]
  • عموعموها، الهام تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد شرکت‌های صادراتی از طریق راهبرد رقابتی و مزیت موقعیتی با نقش تعدیل‌گر نوآوری دوجانبه [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 65-82]

ف

  • فلاح، محمدرضا تبیین پیشایند‌های راهبردی توسعه کسب‌وکارهای خانگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 225-243]
  • فیض، داود ارائه یک رویکرد نوین برای ارزیابی استراتژی‌های سازمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 205-219]

ق

  • قادری، فرشاد کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 1-18]
  • قاسمی، حاکم تأثیرات آینده‌نگاری راهبردی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش یادگیری سازمانی و خلق ارزش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 49-64]
  • قدمی، محسن مدیریت دانایی در مسیر آینده [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 221-235]
  • قربانی زاده، وجه الله سناریوهای آینده‌ی مشارکت عمومی در خط‌مشی‌گذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
  • قره چه، منیژه شناسایی و طراحی الگوی پیکربندی بازاریابی یکپارچه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 79-111]

ک

  • کازرونی، حنبف راهبردهای توسعه علوم و فناوری‌های حیاتی در کشور ایران [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 37-57]
  • کازرونی، حنیف راهبردهای توسعه صنعت نساجی پیشرفته ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 141-159]
  • کاظمی، عالیه الگوی هماهنگ‏سازی زنجیره تأمین خدمات [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 63-78]
  • کرامتی، محمدرضا نقد فرهنگ ناب آموزش عالی از منظرفرهنگ سازمانی شایسته‌محور [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 1-21]
  • کرد نائیج، اسداله پشایندهای شکل‌گیری روابط هم‌رقابتی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 123-143]
  • کشتکار، مهران الگوی جامعه‌دانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 269-288]

گ

  • گلچین، سجاد امکان‌سنجی پیاده‌سازی هم‌پیمانی راهبردی در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 41-61]
  • گلدسته، اکبر تبیین الگوی توسعه رویکرد استاد-شاگردی در تسهیم دانش ضمنی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 87-113]
  • گلشنی، محسن فهم پدیدۀ شایستگی شغلی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 249-268]

ل

م

  • مالکی نژاد، پوریا راهبرد‌های اثر شلاقی در زنجیره‌های تأمین حلقه بسته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 207-223]
  • مالکی نژاد، پوریا تبیین راهبردهای مراکز رشد دانشگاهی به منظور جهش تولید [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 139-156]
  • متقی، سمیرا تاثیر منطقه گرایی بر گردشگری سلامت در کشورهای مسلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 59-70]
  • محبی، حسین سطح‌بندی ساختاری اهداف استراتژیک در شرکت فولاد آلیاژی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 205-224]
  • محرم زاده، ممهرداد سناریوهای راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 301-319]
  • محقر، علی تبیین الگوی رشد کیفی انسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 225-248]
  • محمد شفیعی، مجید تدوین مقیاس هویت ملی مصرف‌کننده در مصرف کالای داخلی: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 145-168]
  • مختاری، حامد برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 173-187]
  • مخملی، حسن تاثیر منطقه گرایی بر گردشگری سلامت در کشورهای مسلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 59-70]
  • مداح، مرتضی تدوین مقیاس هویت ملی مصرف‌کننده در مصرف کالای داخلی: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 145-168]
  • مرادی، علیرضا پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
  • مرادی، مهدی مدل راهبردی شبکه‌سازی فرآیند تولید، ذخیره‌سازی و بهینه توزیع [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 209-227]
  • معتضدیان، رسول سناریوهای آینده‌ی مشارکت عمومی در خط‌مشی‌گذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
  • معروفی نقدهی، فخرالدین پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
  • مقدم، علیرضا پیشایندها و پسایندهای نوسازی راهبردی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 103-122]
  • موسی خانی، مرتضی مدل راهبردی شبکه‌سازی فرآیند تولید، ذخیره‌سازی و بهینه توزیع [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 209-227]
  • میر، علی پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]

ن

  • نارنجی ثانی، فاطمه ادراک ذی‌نفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفه‌های آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
  • ناصحی فر، وحید طراحی الگوی پیاده‌سازی سرمایه فکری در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 113-136]
  • نجف بیگی، رضا آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های محلی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 251-275]
  • نصر اصفهانی، علی الگوی بدبینی سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 155-187]
  • نظری، رسول سناریوهای راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 301-319]
  • نمامیان، فرشید پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
  • نوروزی، محمد امکان‌سنجی پیاده‌سازی هم‌پیمانی راهبردی در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 41-61]
  • نیکوکار، غلامحسین الگوی مدیریت عملکرد راهبردی در سازمان‌های بزرگ مهندسی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 23-43]
  • نیکویه، مهدی تأثیرات آینده‌نگاری راهبردی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش یادگیری سازمانی و خلق ارزش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 49-64]

و

  • ویشلقی، مهدیه پیشایندها و پسایندهای نوسازی راهبردی [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 103-122]

ی

  • یحیی زاده فر، محمود راهبردهای تامین مالی کسب‌وکارهای نوپا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 45-64]
  • یزدان پناه، احمد علی طراحی مدل آوای سازمانی در سازمان‌های دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 71-85]
  • یزدانی، ناصر تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد شرکت‌های صادراتی از طریق راهبرد رقابتی و مزیت موقعیتی با نقش تعدیل‌گر نوآوری دوجانبه [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 65-82]