بیگی فیروزی، الله یار تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
بیگی فیروزی، الله یار سناریو نویسی راهکارهای بهبود رتبه ایران در شاخص سهولت انجام کسب و کار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 189-203]
پ
پاداش، حمید سناریو نویسی راهکارهای بهبود رتبه ایران در شاخص سهولت انجام کسب و کار [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 189-203]
پرهیزگار، محمد مهدی مدل کنترل راهبردی گمرک جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 276-299]
پریشانی، علی نقشهبرداری نظاممند از مطالعات شبکههای کسبوکار [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 189-207]
پورکریمی، جواد نقد فرهنگ ناب آموزش عالی از منظرفرهنگ سازمانی شایستهمحور [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 1-21]
پورکریمی، جواد ادراک ذینفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفههای آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
ت
تابناک، معصومه تبیین نقش بازیوارسازی در سنجش تفکر سیستمی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 119-138]
ترابی، اویس الگوی مدیریت عملکرد راهبردی در سازمانهای بزرگ مهندسی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 23-43]
حاجی پور، بهمن شناسایی و طراحی الگوی پیکربندی بازاریابی یکپارچه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 79-111]
حجازی، سمانه سادات ادراک ذینفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفههای آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
حسن پور، حسین راهبردهای توسعه علوم و فناوریهای حیاتی در کشور ایران [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 37-57]
حسن زاده، نصراله شناسایی و طراحی الگوی پیکربندی بازاریابی یکپارچه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 79-111]
حسین پور، داود سناریوهای آیندهی مشارکت عمومی در خطمشیگذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
حسینی، سید محمود نقشهبرداری نظاممند از مطالعات شبکههای کسبوکار [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 189-207]
حسینی، سید یعقوب تبیین نقش بازیوارسازی در سنجش تفکر سیستمی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 119-138]
حسینی، سید یعقوب ارزیابی وضعیت اقیانوس آبی نظام برنامهریزی راهبردی سازمان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 269-285]
حسینی بامکان، سید مجتبی تبیین راهبردهای مراکز رشد دانشگاهی به منظور جهش تولید [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 139-156]
حقیقت منفرد، جلال سیاستگذاری نگهداری و تعمیرات پیشگویانه در مراکز فرآوری نفت و گاز [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 65-83]
حقیقی کفاش، مهدی طراحی مدل اجرای راهبرد در شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 23-40]
حمیدزاده اربابی، علیرضا تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
حمیدیزاده، محمدرضا تبیین الگوی توسعه رویکرد استاد-شاگردی در تسهیم دانش ضمنی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 87-113]
رضایی دولت آبادی، حسین تدوین مقیاس هویت ملی مصرفکننده در مصرف کالای داخلی: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 145-168]
رهبر، عباسعلی سناریوهای آیندهی مشارکت عمومی در خطمشیگذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
ز
زارع، جواد برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 173-187]
زارعی، عظیم ارائه یک رویکرد نوین برای ارزیابی استراتژیهای سازمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 205-219]
زارعی، قاسم تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
س
ساعدی، عبداله تحلیل اثر سرمایه اطلاعاتی در بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجیگری فرصتشناسی منابع انسانی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 83-102]
سبحانی فرد، یاسر ارتقای اعتماد به مواد غذایی ارگانیک با الگوسازی بستهبندی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 137-153]
سپهوند، رضا تحلیل اثر سرمایه اطلاعاتی در بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجیگری فرصتشناسی منابع انسانی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 83-102]
عبادی، سید وحید راهبردهای توسعه صنعت نساجی پیشرفته ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 141-159]
عسگرنژاد نوری، باقر تأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
علیان نژادی، محمد ارتقای اعتماد به مواد غذایی ارگانیک با الگوسازی بستهبندی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 137-153]
عموعموها، الهام تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شرکتهای صادراتی از طریق راهبرد رقابتی و مزیت موقعیتی با نقش تعدیلگر نوآوری دوجانبه [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 65-82]
محقر، علی تبیین الگوی رشد کیفی انسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 225-248]
محمد شفیعی، مجید تدوین مقیاس هویت ملی مصرفکننده در مصرف کالای داخلی: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 145-168]
مختاری، حامد برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 173-187]
مخملی، حسن تاثیر منطقه گرایی بر گردشگری سلامت در کشورهای مسلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 59-70]
مداح، مرتضی تدوین مقیاس هویت ملی مصرفکننده در مصرف کالای داخلی: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 145-168]
مرادی، علیرضا پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
معتضدیان، رسول سناریوهای آیندهی مشارکت عمومی در خطمشیگذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
معروفی نقدهی، فخرالدین پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
میر، علی پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
ن
نارنجی ثانی، فاطمه ادراک ذینفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفههای آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
ناصحی فر، وحید طراحی الگوی پیادهسازی سرمایه فکری در شرکتهای دانشبنیان [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 113-136]
نصر اصفهانی، علی الگوی بدبینی سازمانی در دانشگاهها [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 155-187]
نظری، رسول سناریوهای راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 301-319]
نمامیان، فرشید پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
نوروزی، محمد امکانسنجی پیادهسازی همپیمانی راهبردی در بنگاههای کوچک و متوسط صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 41-61]
نیکوکار، غلامحسین الگوی مدیریت عملکرد راهبردی در سازمانهای بزرگ مهندسی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 23-43]
نیکویه، مهدی تأثیرات آیندهنگاری راهبردی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش یادگیری سازمانی و خلق ارزش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 49-64]
یزدان پناه، احمد علی طراحی مدل آوای سازمانی در سازمانهای دولتی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 71-85]
یزدانی، ناصر تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شرکتهای صادراتی از طریق راهبرد رقابتی و مزیت موقعیتی با نقش تعدیلگر نوآوری دوجانبه [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 65-82]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد